Medlemsmøte, Bemanning og rekruttering

Årsmøte og #Bemanning2022

14. jun 2022, kl. 08.30–16.15 Næringslivets Hus
Påmeldingsfrist 03. juni

Den 14. juni er det igjen tid for årsmøtet i Bransjeforeningen Bemanning og Rekruttering. Endelig kan vi også igjen arrangere bemanningsbransjens viktigste møteplass, #Bemanning2022. Dagen avsluttes tradisjonen tro med bransjens sommermiddag. Årsmøtet og #Bemanning2022 holdes i Næringslivets Hus på Majorstuen i Oslo. Sommermiddagen holdes på Lofoten Fiskerestaurant på Aker Brygge.

Plan for dagen:
  • 08:30 Kaffe og registrering
  • 09:30 Årsmøte Bransjeforeningen Bemanning og Rekruttering.
    Her kan du være med å påvirke bransjens utvikling. Budsjett og handlingsplan vil bli behandlet og valg av styremedlemmer vil bli gjennomført. På årets møte vil det også bli gitt en rapport om hvordan man har jobbet for å ivareta bransjens interesser i en tid under sterkt politisk press. Det er mulig å delta på årsmøtet via streaming.
  • #Bemanning2022
  • 11:30 Lunsj
  • 12:30 Velkommen ved adm.dir. i NHO Service og Handel, Anne Cecilie Kaltenborn
  • 13:00 Økonomien og arbeidsmarkedet, ved Sjefsøkonom i Sparebank1 Markets, Harald Magnus Andreassen.
  • 13:45 Pause
  • 14:00 Politisk panelsamtale mellom stortingsrepresentantene Tuva Moflag (A) og Henrik Asheim (H).
  • 15:00 Pause
  • 15:15 Futurist Stefan Hyttfors vil snakke om fremtid og omstilling,
  • 16:00 Avslutning ved bransjedirektør Even Hagelien
  • 16:15 Arrangementet avsluttes.
  • 18:00 Middag på Lofoten Fiskerestaurant på Aker Brygge.

Det er bare 200 plasser på møtet og 100 plasser på middagen, så det er lurt å kaste seg rundt og melde seg på nå.

Velkommen!

Fant du det du lette etter?

Gi oss gjerne en kommentar i tillegg - hvordan kan vi forbedre oss?

Takk for kommentaren!

Kommentar sendt