NHO Service og Handel

Innhold

Frokostmøte for netthandel

Nyhet, Handel

Publisert

Torsdag denne uken står netthandel i fokus på vårt frokostmøte. Noen av de viktigste bedriftene i bransjen deltar og bidrar.

Hva har annerledesåret 2020 bidratt til for netthandelen? Og hva betyr dette for netthandelen fremover? Har utenlandske nettaktører betydning for utvikling av netthandelen i Norge? Hvilke gode råd gir vi til nettaktører?

De siste 9 månedene har nåværende samfunnssituasjon med smittevernhensyn og anbefalinger om å holde seg hjemme gitt store konsekvenser for handelsnæringen. For netthandelen har dette resultert i et veksteventyr. Mange har handlet langt mer på nett enn noen gang tidligere, og nye kategorier har fått fotfeste innen netthandel. Det samme har aktører som tidligere ikke har erfaring med netthandel.

Abelia og NHO Service og Handel inviterer til frokostseminar for en prat med handelsaktører om netthandelen i 2020 og veien fremover. Hva skal til for at netthandelen i Norge er sterk i tiden fremover? Elkjøp kommer. Kolonial.no kommer. Milrab kommer. Vipps kommer. Vi håper at også du gjør deg klar foran skjermen den 21. januar. Digitalt, Teamslenke sendes dagen før.

Innledere:

  • Kolonial.no - Jon Kåre Stene, COO
  • Elkjøp Norge - Marius Klemo, Brand & Digital Manager
  • Klarna - Thomas Elvestad, Head of Nordic Marketing
  • Milrab.com - Lars Aglen, CEO
  • Vipps, Elisabeth Barrie, Chief Product Officer
  • Boston Consulting Group (BCG) - Anette Mellbye, Partner & Associate Director, Oslo
  • Abelia - Kjetil Brun, Leder for teknologi og digitalisering
  • NHO Service og Handel - Linda Vist, Bransjedirektør Handel

Digital, Teamslenke sendes dagen før.

Meld deg på her

Fant du det du lette etter?

Fant du det du lette etter?

Gi oss gjerne en kommentar i tillegg - hvordan kan vi forbedre oss?

Takk for kommentaren!

Kommentar sendt