Prisdryss til Personalhuset

Publisert

gruppe kvinner

Glade prisvinnere i Bodø (Foto: Personalhuset).

Vårt medlem Personalhusets avdeling i Bodø stakk av med prisen for «Årets merkevarebygger 2020» under årets digitale Kick-Off nylig. En av de ansatte i Bodø, Kjersti Djupvik, vant hedersprisen.

Bodø-avdelingen har siden 2014 hatt stort fokus på synlighet og markedsføring i sosiale medier. Det har vært et smart valg.

I nominasjonen fra selskapet sto følgende:

Denne avdelingen er en av de mest synlige avdelingene i sosiale medier og lokale medier. De bygger merkevare lokalt i sitt marked, men også i hele landet for sine følgere. Avdelingen har en god strategi for sitt arbeid med markedsføringen av avdelingen og skaper et godt innhold på sine mediekanaler. Da de i 2020 skapte en egen konferanse med 250 gjester i Bodø viste de at våre verdier lever i alt de gjør. Avdelingen utfordrer våre vanlige forretningsområder og skapte noe helt nytt i sitt marked.

Merkevarebygging gjennom deling av små og store hendelser gjennom sosiale media har vært en vellykket strategi for oss. Vi byr på oss selv, og viser fra vår hverdag, samtidig som vi fremmer våre kandidater og kunder gjennom de samme kanalene. Vi har fått mange tilbakemeldinger fra folk at de får lyst til å jobbe sammen med oss, eller at det er så morsomt å følge oss på sosiale media. Det synes vi er veldig stas.

I tillegg arrangerte vi Rekrutteringskonferansen i februar 2020, sammen med Jobbnorge, Amedia, Bodø i Vinden og HRM Kompetanse.

Årets hederspris

Rekrutteringsrådgiver, Kjersti Djupvik, fikk den gjeveste prisen av de alle; nemlig «hedersprisen».

Etter 10 år i Personalhuset sitter hun med mye kunnskap og kompetanse innen bemanning og rekruttering, samtidig som hun bidrar stort innen blant annet innovasjon og nye digitale plattformer.

I nominasjonen fra selskapet sto blant annet:

Kjersti er innovativ, løsningsorientert, svært arbeidsom og ærekjær. Hun høster gode referanser fra alle sine kunder. Kjersti er en ettertraktet rekrutterer og kjent for at hun leverer kvalitet i alle ledd. Hun inspirerer andre på sin måte å levere på til alle sine kunder. Som kollega er hun unik med sin trygghet, ro og engasjement. Hun bidrar til et godt arbeidsmiljø med sin væremåte og sitt gode humør. Hun bryr seg om sine kollegaer, kandidater og kunder. Hun har en arbeidsmoral og en arbeidskapasitet uten like – hun er alltid PÅ for sine kunder og kandidater.

2020 ble et godt år for Personalhuset

2020 ble et meget godt år for Personalhuset, til tross for Covid-19. Bedriften har omstilt seg og funnet seg til rette med nye arbeidsmetoder, og har tatt i bruk mange nye digitale verktøy.

Fant du det du lette etter?

Fant du det du lette etter?

Gi oss gjerne en kommentar i tillegg - hvordan kan vi forbedre oss?

Takk for kommentaren!

Kommentar sendt