NHO Service og Handel

Innhold

Om piloten

Mer enn 80 ledere og renholdere fra ni bedrifter deltar denne våren i piloten for Kompetansestandarden.

 

Pilotdeltakerne har fått tilgang til Kompetansestandarden direkte på egne mobiler. Gjennom flere uker skal de teste om:

  • det faglig innholdet oppleves relevant og forståelig for  målgruppene. 
  • den digitale opplæringsportalen er enkel og intutiv å bruke.
  • om ordningen for verifiseringen gir ønsket mobilitet av kompetanse i bransjen.
  • om administrasjon og implementering fungerer enkelt for prosesseierne.

Pilotdeltakerne har varierende kompetanse innne språk, fag og digitale verktøy, som gjenspeiler  bransjen som helhet godt.

I tillegg deltar ekesterne aktører i piloten for å belyse andre aspekter, og sikre relevansen av Kompetansestandarden også mot disse interessentene.

 

______________________________________

"Selv om jeg har fagbrev er dette veldig nyttig. Jeg får ogsågode tips til hvordan jeg kan gi opplæring til mine medarbeidere." - Driftsleder -

______________________________________

"Førsteinntrykket har vært veldig bra." - Renholder -

______________________________________

 

Kommunikasjon 14.jpg

Fant du det du lette etter?

Fant du det du lette etter?

Gi oss gjerne en kommentar i tillegg - hvordan kan vi forbedre oss?

Takk for kommentaren!

Kommentar sendt