NHO Service og Handel

Innhold

Artikkelarkiv

Vis filtrering

18 resultater

Type artikkel
Velg område
18 resultater funnet med valgt filtrering.
  1. Nyhet, FDV, Skadesanering kvalitet

    Bransjestandarden for skadesanering ivaretar kulturminner

    Når ulykken først skjer er det avgjørende at profesjonelle aktører innen skadesanering raskt kommer i gang med å begrense skadene. Den nylig reviderte bransjestandarden for skadesaneringsbransjen og forsikringsselskapene sikrer at dette skjer på beste måte.

  2. Nyhet, Sikkerhetsbransjen, FDV, Skadesanering

    116 kommuner er dårlig forberedt på naturskader

    På tross av store problemer med tørke, skogbranner og flom: Norske kommuner sliter med å prioritere forebygging av klimarelaterte naturskader, viser ny kartlegging.

  3. Nyhet, Skadesanering kvalitet, kompetanse

    Feiret nye fagskolespesialister

    Det første kullet i fagskolespesialister i fuktteknikk fikk sine vitnemål og ble feiret sist uke.

  4. Nyhet, Arbeid og inkludering, FDV, Skadesanering Ringer i vannet, seriøst arbeidsliv

    Polygon feiret Ringer i vannet

    - Det er veldig moro å se at Ringer i Vannet fungerer, både for oss som selskap og for kandidatene. Bergen har gjort en bra jobb jobb og går foran som et godt eksempel for resten av Polygon, sier Jeanette Vannebo HR Business Partner bedriften.

  5. Nyhet, Arbeid og inkludering, FDV, Skadesanering seriøst arbeidsliv

    Europas største satser på Ringer i Vannet

    Vår medlemsbedrift Polygon er ledene i Europa på å forebygge, kontrollere og begrense skader etter vann, brann og klima. Her er store karrièremuligheter. Nå satser konsernet på å gi mange med hull i CV-en en mulighet gjennom Ringer i Vannet.

  6. Nyhet, FDV, Skadesanering kvalitet

    Forsikringsordning for naturskader evalueres

    NHO og skadesaneringsbransjen i NHO Service og Handel vil gi innspill til et lovutvalg som skal evaluere deler av naturskadeforsikringsordningen.

  7. Nyhet, FDV, Skadesanering kvalitet, miljø

    Vannskader øker sterkt i Norge

    Vannskader er nå den største og raskest voksende oppgaven for skadesaneringsbransjen i Norge, viser ny rapport fra NHO Service og Handel. Økt kompetanse og nye verktøy er viktige svar på utfordringene.

  8. Nyhet, FDV, Skadesanering kvalitet

    Polygon er kåret til Årets Servicebedrift 2017

    Polygon AS er kåret til Årets Servicebedrift 2017 av NHO Service.

  9. Nyhet, FDV, Skadesanering kvalitet, miljø

    Bedre redning av kulturminner

    Hvert år mister Norge viktige kulturminner i brann, flom og annet. Mye er dårlig sikret, og redningstjenesten har lite kunnskap om vår kulturarv. Ny bransjestandard fra NHO Service skal redusere problemene.

  10. Nyhet, FDV, Skadesanering

    Polygon kjøper Skadegruppen

    Polygon AS har i dag signert avtale om kjøp av Skadegruppen AS, et datterselskap av Coor Service Management.