NHO Service og Handel

Innhold

Kan du foreslå hvem som fortjener å vinne?

Nyhet

Publisert

Prisvinnergrafikk

Kjenner du noen som fortjener å vinne?

Vi skal kåre "Årets Service- og handelsbedrift 2018" og "Årets Talsperson 2018" og trenger din hjelp til finne verdige vinnere.

Forslag på kandidater kan sendes til bfi@nhosh.no

Prisenene deles ut av NHO Service og Handel hvert år i tilknytning til generalforsamlingen som i år er den 22. november på Thon Hotell Opera, i Oslo. Prisene er et reisegavekort på  hendholdsvis kr. 10.000, og kr 5.000 - samt et diplomer med juryens begrunnelse.  Prisen ble delt ut første gang 2017.

KRITERIER

«Årets Service- og handelsbedrift deles ut til en medlemsbedrift  i NHO Service og Handel som har utmerket seg siden forrige generalforsamling ved særlig god kvalitet i sine leveranser, ved innovativt arbeid, ved å være en god arbeidsgiver eller ved sin samfunnsnyttige innsats. 

"Årets Talsperson" deles ut til en enkeltperson som fortrinnsvis representerer/er ansatt i en av medlemsbedriftene til NHO Service og Handel.

NOMINASJON AV KANDIDATER:

Ledere eller ansatte i bedrifter som er medlem av NHO Service og Handel, eller ansatte i NHO Service og Handel / NHO, oppfordres til å sende inn begrunnede forslag til kandidater på bedrifter eller personer. 

MOTTAKERE

Prisen deles ut til ansatte i NHO Service og Handel sine medlemsbedrifter. Prisen kan ikke deles ut til personer som er medlemmer av NHO Service og Handel sitt styre eller ansatt i NHO Service og Handel.

FRIST

Forslagene må være kommet inn senest 1. oktober hvert år.

JURY

Prismottakerene velges av en jury.

TIDLIGERE VINNERE

Se fjorårets vinner: Polygon er kåret til Årets Servicebedrift 2017
Se fjorårets vinner: Trude Wester er Årets Talsperson 2017

Forslag på kandidater sendes til bfi@nhosh.no

Fant du det du lette etter?

Fant du det du lette etter?

Fortell oss hva du leter etter og gi oss dine innspill! Hvis du oppgir e-post, kan vi kontakte deg ved behov. Vi kan dessverre ikke besvare alle henvendelser, men din tilbakemelding hjelper oss å gjøre nettstedet bedre.

Takk for tilbakemeldingen!

Takk for tilbakemeldingen!