Vi søker rådgiver i CRM og digital markedsføring

Vi vil styrke vår CRM- og digitale markedsføringskompetanse. Vi søker deg som vil være med å forvalte vår CRM-løsning og digitale markedsføring, og som vil videreutvikle og styrke vår medlemsdialog.
Vi vil styrke vår CRM- og digitale markedsføringskompetanse. Vi søker deg som vil være med å forvalte vår CRM-løsning og digitale markedsføring, og som vil videreutvikle og styrke vår medlemsdialog.
NHOSH skal være ledende på digitale flater rettet mot våre bedrifters medlemsforhold, og som en del av teamet vil du som CRM-rådgiver få en unik anledning til å være med på styrke medlemsreisen i NHOSH. Dette handler om å danne og ta vare på sterke medlems- og kunderelasjoner i kombinasjon med digital markedskommunikasjon for å styrke vår vekst.
Du vil bli en del av vårt Medlem- og Markedsteam som består av et kompetansemiljø på 6 andre personer. Din arbeidshverdag vil bestå av å håndtere innkomne saker og behov fra både våre bransjeforeninger og resten av organisasjonen. Oppgaver i CRM vil bestå i å registrere endringer i medlemsmasse, justere interessekoblinger, listeuthenting, løpende dialog med medlemssenteret i NHOs og bidra til at kunnskap om og bruk av vår CRM-løsning økes.
Når det gjelder digital markedsføring vil du være med å forme, utvikle og forbedre NHOSH sin synlighet på digitale flater, samt eie markedskommunikasjonen på våre nettsider. Være avdelingens kompetanse på EPI-CMS og ha løpende dialog med avdelingen for kommunikasjon og politikk. Bistå med produksjon av markedsføringsmateriell, jobbe med SEO/SEM, Siteimprover ol.
Du har relevant erfaring og gjerne kjennskap til MS Dynamics 365 CRM og brenner for CRM som verktøy for virksomhetens kundedialog. Du kan tenke strategisk og lage en digital markedsstrategi. Du forstår SEO/SEM og har fokus på konvertering gjennom å bruke relevante støtteverktøy. Du kan bruke CMS verktøy (gjerne EPI). Du setter pris på en hverdag som kan variere mye, og til tider ha et høyt tempo.
Du er strukturert, positiv og trives med et høyt aktivitetsnivå. En viktig egenskap er at du er løsningsorientert og kunde- og serviceorientert. Du kommuniserer godt skriftlig og muntlig på norsk. Du jobber bra i team og ønsker å skape resultater sammen med andre. Vår organisasjon er hele tiden i endring og det er viktig at du har en fleksibel holdning i forhold til nye arbeidsoppgaver og du eventuelt er i stand til å inngå i andre team ved behov.
Spørsmål til stillingen kan rettes til
Øystein Dahl i Jefferson Wells, mobil: 905 68 285
eller Leif Bache-Mathiesen, NHO Service og Handel, mobil 911 08 104.
Gi oss gjerne en kommentar i tillegg - hvordan kan vi forbedre oss?