NHO Service og Handel

Innhold

Vi vil gjerne høre din mening om oss

Nyhet

Publisert

dame foran NHOs logo

Anne-Cecilie Kaltenborn

I disse dager går NHOs medlemsundersøkelse 2019 ut til bedriftene. Benytt anledningen til å si hva du mener.

NHO kan bli bedre. Hvert annet år gjennomfører vi derfor en undersøkelse som går til alle medlemmer.

Da medlemsundersøkelsen ble gjennomført høsten 2017 brukte NHO tilbakemeldingene til å forbedre tilbudet til medlemmene.  Vi har blant annet styrket vårt arbeid med små og mellomstore bedrifter, og vi har bedret medlemstjenesten Arbinn.

-Undersøkelsen sendes ut i disse dager. Se etter undersøkelsen i din innboks. Vi håper at mange bruker denne muligheten til å gi oss tilbakemelding og tar seg tid til å svare på spørsmålene, sier Anne Cecilie Kaltenborn, leder av NHO SH.

Fant du det du lette etter?

Fant du det du lette etter?

Fortell oss hva du leter etter og gi oss dine innspill! Hvis du oppgir e-post, kan vi kontakte deg ved behov. Vi kan dessverre ikke besvare alle henvendelser, men din tilbakemelding hjelper oss å gjøre nettstedet bedre.

Takk for tilbakemeldingen!

Takk for tilbakemeldingen!