Smørehuben leverer 360.000 baguetter i året

Publisert

tre

Fra venstre: Umar Abbadi, leder av smørehubben, Johannes Sangnes, adm. dir, i Reitan Convenience og Stian Breivik, markedsjef i Reitan Convenience Norge (Foto: Morten Jordal).

Verktøyet heter Smørehub. Konseptet er tatt i bruk av 7-Eleven ved Byporten kjøpesenter i Oslo, er det første i sitt slag og skal levere 360.000 baguetter i året.

Smørehubben ligger som en del av 7-Eleven.

Linda Vist, bransjedirektør Handel i NHO Service og Handel, var med på åpning av et helt nytt verktøy ved 7-Eleven Byporten hos Reitan Convenience.

Smørehuben leverer kontinuerlig ferske, påsmurte baguetter til Reitan Conveniences utsalgssteder.  10 utsalgsteder vil få levert 360.000 ferske, påsmurte baguetter i året.

- Dette er en videreføring av arbeidet som Reitan Convenience Norge har gjort gjennom mange år for å tilby ett bredt sortiment av sunn, fersk mat til folk i farta. Nå begynner utvalget å bli ganske omfattende og vi er stolte av kvaliteten, forteller Johannes Sangnes, adm. dir. i Reitan Convenience.

Det sparer tid og penger, samtidig som det gir økt kvalitet.

- Vi er nå tettere på våre utsalgssteder og forbrukeren. Vi forkorter logistikken fra våre leverandører og til forbrukeren samtidig som vi forenkler hverdagen til våre kjøpmenn, sier Kenneth C. Olsen til, adm. dir. i Reitan Convenience Norge.

-Dette sparer tid og penger, samtidig som det gir økt kvalitet og ferske varer til våre kunder, sier Olsen.

Smørehuben ledes av Umar Abbadi som er i gang med bestillinger på det blankpolerte, profesjonelle kjøkkenet. Store vinduer ut mot butikk gjøre at kundene kan få et glimt av fersk mat i arbeid. Planen er at smørehub skal utvikles og forbedres for hurtig tilgang til kvalitetsrik, fersk mat til forbrukerne.

 

kvinne

Fant du det du lette etter?

Fant du det du lette etter?

Gi oss gjerne en kommentar i tillegg - hvordan kan vi forbedre oss?

Takk for kommentaren!

Kommentar sendt