Medlemsmøte Bodø - Bemanning og Rekruttering
Foto: Even Hagelien
Bemanninngsbransjen ønskes velkommen til medlemsmøte i Bodø 8. september kl 11:00.
Holder du til i Nordland? Da håper vi at vi sees på lunsjmøte den 8. september. Vi vil snakke om begrensningene på innleie, overtid for mertid og andre utfordringer for bransjen. Det vil også bli tid til dialog om de utfordringer og muligheter som bedrifter i Nordland opplever. NHO Nordland vil også informere om sitt tilbud til medlemmene.
- Møtet holdes i Sjøgata 3, fra kl 11:00 til 13:00.
- Arrangementet er gratis for medlemmer.
- Påmeldingsfrist: 1. september