NHO Service og Handel

Innhold

Sømløs netthandel

Nyhet, Handel

Publisert

Leif Bache-Mathiesen

Leif Bache-Mathiesen er fagsjef for Handel i NHO Service og Handel

Sømløse løsninger skaper suksess på nett. Fagsjef Leif Bache-Mathiesen i NHO Service og Handel er intervjuet i dag i Østlandets Blad.

- Kundene skal kunne hente produktet på den måten som passer dem; i butikk, med post eller bragt på døren. Noen gjør research på nettet og handler i butikk, andre prøver produktet i butikk og handler på nett. Uansett må butikkene tilby i alle kanaler, sier bransjedirektøren for handel, Bache-Mathiesen til avisen.

- Butikkene opplever en mye tøffere hverdag der ute. Den aller viktigste faktoren for å overleve er gode ansatte som gir så god service at kundene vil komme tilbake. Dessuten jobber NHO Service og Handel for å dempe konkurransedrivende faktorer som grensehandel og taxfree, i tillegg til at vi vil fjerne regelen om momsfritak på varer fra utlandet som koster mindre enn 350 kroner. Hver dag kommer det 40.000 pakker fra Kina, de fleste til en verdi av under 350 kroner og dermed fritatt fra moms, poengterer Leif Bache-Mathiesen.

 Les hele saken i Østlandets Blad

Fant du det du lette etter?

Fant du det du lette etter?

Fortell oss hva du leter etter og gi oss dine innspill! Hvis du oppgir e-post, kan vi kontakte deg ved behov. Vi kan dessverre ikke besvare alle henvendelser, men din tilbakemelding hjelper oss å gjøre nettstedet bedre.

Takk for tilbakemeldingen!

Takk for tilbakemeldingen!