NHO Service og Handel

Innhold

-Det handler om å få kundene tilbake igjen

Nyhet, Handel

Publisert

Leif Bache-Mathiesen

Leif Bache-Mathiesen er direktør for Handel i NHO Service og Handel. (Foto: Baard Fiksdal)

Julehandelen har reddet en svak høst. Senterleder Rune Juliussen ved Amfi Mandal sier til avisen Lindesnes at de vil satse enda mer på opplevelser i 2019.

Senteret har hatt en økning i omsetning i alle månedene sammenlignet med 2017, bortsett fra september.

Rune Juliussen får støtte av Leif Bache-Mathiesen, som er bransjedirektør i NHO Service og Handel.

– Det handler om å få kundene tilbake igjen. Man må oppnå lojalitet, og det får du ikke gjennom varen man selger, men med det som ligger rundt. Det er nok viktig å tenke utradisjonelt, man må gjøre mer enn det som forventes, sier Leif Bache-Mathiesen.

Bache-Mathiesen mener helhetsopplevelsen er viktig for at kundene skal velge å komme tilbake til kjøpesenteret. – Og i det legger jeg også opplevelsen kunden får i den enkelte butikk. Den gode opplevelsen kunden får med god kundeservice er ikke å undervurdere, sier han til avisen.

Mer om saken (pdf)

Fant du det du lette etter?

Fant du det du lette etter?

Fortell oss hva du leter etter og gi oss dine innspill! Hvis du oppgir e-post, kan vi kontakte deg ved behov. Vi kan dessverre ikke besvare alle henvendelser, men din tilbakemelding hjelper oss å gjøre nettstedet bedre.

Takk for tilbakemeldingen!

Takk for tilbakemeldingen!