Åpner Laura Ashley i Trondheim - får god hjelp på veien

Nyhet, Medlemskap og fordeler, Handel

Publisert

Lise Olden opprettet i høst firmaet Dandelions AS for å drifte Laura Ashley (LA) i Trøndelag.

Lise Olden (42) fra Ørland planlegger å åpne tre butikker i Trondheim for det britiske interiørmerket Laura Ashley. På veien frem mot åpning får hun hjelp av NHO Service og Handel.

Lise Olden opprettet i høst firmaet Dandelions AS for å drifte Laura Ashley (LA) i Trøndelag.

-Laura Ashley kontaktet meg i vår. De var på utkikk etter noen som kunne ta ansvaret for å åpne tre butikker i Trondheim og omegn, samt ha ansvaret for nettbutikken deres i Trøndelag. Laura Ashley er en sterk merkevare som jeg er veldig stolt av å bli forbundet med. LA har en tidløs, smakfull, klassisk og romantisk stil, forteller Lise Olden.

-Frem til åpningen driver jeg med kompetanseheving og skal i neste uke på regnskapskurs. Selv om jeg har hatt et enkeltpersonsforetak i over 20 år, så er regnskapet i et AS mere komplekst og jeg trenger oppgradering faglig.

#205

-Laura Ashley er en sterk merkevare som jeg er veldig stolt av å bli forbundet med. LA har en tidløs, smakfull, klassisk og romantisk stil, sier Lise Olden.

God hjelp

Til nå har NHO hjulpet meg og sett over diverse kontrakter i forbindelse med oppstart av ny virksomhet. Jeg har fått gode tips og råd fra NHO Service og Handel. Jeg har også meldt meg på noen kurs og seminarer i regi av NHO, forteller Lise Olden.

-Når man starter opp for seg selv er det greit og ha en god rådgiver og støttespiller og ha ett nettverk/supportsystem. I tillegg er det godt å vite at man har litt ekstra kompetanse og støtte seg til gjennom NHO. Jeg har alltid vært grunder, jobbet mye med teambuilding, markedsføring og det å bygge momentum, sier Lise Olden.

-Gjennom seminarer i regi av NHO føler jeg at det er en plattform og en arena å møte andre grundere på, dele erfaringer, hente inspirasjon og motivasjon, sier Lise Olden.

Fant du det du lette etter?

Fant du det du lette etter?

Gi oss gjerne en kommentar i tillegg - hvordan kan vi forbedre oss?

Takk for kommentaren!

Kommentar sendt