Lars Monsen satser i tøft marked for friluftsutstyr

Publisert

Lars Monsens butikker blir nytt medlem av NHO og NHO Service og Handel og satser i tøft marked for friluftsutstyr.

Daglig leder Chris Løvold og butikkansvarlig Elise Jacobsen ser frem til å ta i bruk fordelene ved medlemskap i NHO og NHO Service og Handel.

Eventyreren Lars Monsen vil erobre markedet sammen med nordnorske industrifamilier og har allerede 7 fysiske butikker i tillegg til egen nettbutikk.

NHO har sterke regionskontor som gir god støtte for kjeder, som f.eks. det i Bodø som Lars Monsen Gear AS allerede har god kontakt med.

Lars Monsen og Komplettfritid har flere års vellykket samarbeid og satser i tursegmentet med en sterk merkevare. Lars Monsen har cirka 5000 døgn med erfaring fra felten, gjennomført ekspedisjoner ingen andre har gjort og har derfor en unik kompetanse til å utvikle skreddersydde produkter for turglade nordmenn. I butikkene finner du Lars Monsen sin egenutviklede kolleksjon av bekledning og utstyr for turglade friluftsfolk og hardbarkede ekspedisjonsfarere. Produktene er nøye utvalgt av Monsen selv, og er testet grundig i felten før godkjenning.

Viktig å velge NHO Service og Handel

- For oss var det helt naturlig å melde oss inn i NHO/NHO Service og Handel for å ta del i Norges største fellesskap for bedrifter. Stordriftsfordelene vi får tilgang til er unike. Vi setter pris støtteapparat som vi får på en rekke fagfelt, sier Chris Løvold som er daglig leder i Lars Monsen Gear AS.

kvinne

Fant du det du lette etter?

Fant du det du lette etter?

Gi oss gjerne en kommentar i tillegg - hvordan kan vi forbedre oss?

Takk for kommentaren!

Kommentar sendt