Oda blir lavprisbutikk!

Publisert

Karl Munthe-Kaas.

Den nettbaserte dagligvarebutikken Oda kutter prisene ned til lavpriskjedenivå. Oda-gründer Karl Munthe-Kaas omtalte kuttene som «gigantiske».

Større volum og effektive lagre gjør at nettbaserte Oda kan ta opp konkurransen med de store dagligvarekjedene på pris. - Men det vil i første omgang gå utover lønnsomheten, sier Karl Munthe-Kaas til E24.

Vårt medlem Oda går med overskudd på driften for aller første gang i første halvår, og nådde 300.000 unike kunder. Nå vil dagligvarebutikken på nett for alvor ta opp kampen med lavpriskjedene, og kutter derfor prisene ned til deres nivå.

– Og da snakker vi prisgaranti: å matche alle varene som man finner i en Rema 1000-butikk, sier Oda-gründer Karl Munthe-Kaas til e24

Mer om saken

kvinne

Fant du det du lette etter?

Fant du det du lette etter?

Gi oss gjerne en kommentar i tillegg - hvordan kan vi forbedre oss?

Takk for kommentaren!

Kommentar sendt