Polygon er kåret til Årets Servicebedrift 2017

Publisert

Kai Andersen, leder av Polygon mottok prisen onsdag kveld av Maalfrid Brath og Kathinka Friis-Møller (Foto: Baard Fiksdal)

Kai Andersen, leder av Polygon mottok prisen tirsdag kveld av Maalfrid Brath og Kathinka Friis-Møller (Foto: Baard Fiksdal).

Polygon AS er kåret til Årets Servicebedrift 2017 av NHO Service.

Prisen ble delt ut i forbindelse med vår generalforsamling og årskonferanse denne uken.

Polygon AS er i bransjen for skadebegrensning, har 270 medarbeidere i "egen bedrift" og 280 i "franchisebedrifter som til sammen gir 550 ansatte. Bedriften har en omsetning på 650 millioner kroner fordelt på 16.000 oppdrag årlig (vann, brann eller miljøskader).

Begrunnelse for prisen:

Polygon har vært en viktig bidragsyter i arbeidet for å fremme bransjens interesser. Bedriften har engasjert seg i utvikling av nye bransjestandarder som reduserer problemer med redningsarbeid. Særlig kan man fremheve standarden som gjelder kulturminner. Hvert år mister Norge viktige kulturminner i brann, flom og annet. Mye er dårlig sikret, og redningstjenesten har lite kunnskap om vår kulturarv. Den nye bransjestandard fra NHO Service som skal redusere problemene er utviklet i samarbeid med Riksantikvaren og andre. I dette arbeidet har Polygon vært viktig.

Juryen har bestått av:

Erna Haagensen (leder av Norsk Arbeidsmandsforbund),
Ole Erik Almlid (viseadministrerende direktør i NHO) og
Kathinka Friis-Møller (leder for Compass Groups nordiske virksomhet). 

mann

Fant du det du lette etter?

Fant du det du lette etter?

Fortell oss hva du leter etter og gi oss dine innspill! Hvis du oppgir e-post, kan vi kontakte deg ved behov. Vi kan dessverre ikke besvare alle henvendelser, men din tilbakemelding hjelper oss å gjøre nettstedet bedre.

Takk for tilbakemeldingen!

Takk for tilbakemeldingen!