Slik tenker nettkundene

Publisert

rapport

Fra rapporten (Foto: Bring).

Hvordan kvinner og menn handler forskjellig på nett, er opptatt av miljøvern og hvor mye du kan ta betalt for frakt er hovedpunkter i en rapport Bring har laget i samarbeid med Ipsos basert på svar fra 3.000 netthandelskunder i Norge, Sverige, Danmark.

 

Rapporten er delt inn i fire emner:

  • Miljø og holdbarhet
  • Kvinner og menn
  • Levering
  • Kjøp og kunder som kommer tilbake

Se rapporten (pdf)

Fant du det du lette etter?

Fant du det du lette etter?

Fortell oss hva du leter etter og gi oss dine innspill! Hvis du oppgir e-post, kan vi kontakte deg ved behov. Vi kan dessverre ikke besvare alle henvendelser, men din tilbakemelding hjelper oss å gjøre nettstedet bedre.

Takk for tilbakemeldingen!

Takk for tilbakemeldingen!