NHO Service og Handel

Innhold

Her har de ansatt over 200 for å ta unna den økte etterspørselen

Nyhet, Handel

Publisert

#205

Foto: Kolonial.no

Kolonial.no takker alle som har kontaktet dem for å hjelpe til med plukking av varer og levering. Det har gjort det mulig å øke kapasiteten og lansere nye løsninger.

Som følge av koronaviruset, har statig flere strømmet til hjemleveringstjenesten Kolonial.no

- Vi har tatt i mot et stort antall nye kunder de siste to ukene, noe som har gjort at kapasiteten vår har vært sprengt. Fokuset vårt nå er å øke kapasiteten så kjapt vi bare kan. Vi er utrolig stolte av å kunne si at vi på kun en uke har doblet den vanlige kapasiteten vår, skriver Kolonial.no i sitt nyhetsbrev. 

De opplyser at de har ansatt over 200 nye for å ta unna all etterspørselen. 

- Tusen takk til det fantastiske vikarbyrået Logent som jobber på spreng for å hjelpe oss med å få inn ny kollegaer, skriver de. 

Fant du det du lette etter?

Fant du det du lette etter?

Gi oss gjerne en kommentar i tillegg - hvordan kan vi forbedre oss?

Takk for kommentaren!

Kommentar sendt