Farmasiet fikk sølv i Kundeserviceprisen 2022

Publisert

Vinnerne av årets Kundeservicepris ble nylig kåret, og vårt medlem Farmasiet klatret nesten helt til topps innen kategorien netthandel. Bak seieren ligger hardt og systematisk arbeid.

Siden starten i 2007 har deltakelsen i undersøkelsen Kundeserviceprisen – "Best i test" hatt betydelig vekst. Årets konkurranse var derfor tøff, og med en solid andreplass utkonkurrerte Farmasiet en rekke kjente selskaper i sin bransjeklasse.  

Dette har ikke kommet uten innsats. Kundeservice har vært og er et uttalt prioriteringsområde som det jobbes målrettet med i selskapet.  

- Vi vet at trygghet og god kundeservice er veldig viktig for apotekkundene, og for oss i Farmasiet har det vært viktig å synliggjøre at digital rådgivning kan være minst like god som den du får i fysiske apotek, sier Henriette Lima, leder kundesenteret i Farmasiet.  

Videre er selskapet opptatt av å kunne gi alle kunder like god service, uansett hvilke varer de trenger, hva de lurer på eller hvor i landet de befinner seg. 

- Kundene skal ha trygghet til leveransene sine, og være ivaretatt fra de gjør en bestilling til varene er levert på døra Derfor er det viktig at vi som jobber på kundesenteret har kompetanse på flere forskjellige områder, og det har vi vært spesielt opptatt av når vi har gjort rekrutteringer den siste tiden. Og så har vi jo alle sammen kunden fremst i panna hver eneste dag, det er jo deres problemer vi er her for å løse, avslutter Lima. 

Mer om prisen her

Fant du det du lette etter?

Fant du det du lette etter?

Gi oss gjerne en kommentar i tillegg - hvordan kan vi forbedre oss?

Takk for kommentaren!

Kommentar sendt