Tre av våre medlemmer kåret til kundefavoritter

Publisert

Denne uken var det dags for lansering av årets Norsk Kundebarometer. Våre medlemsbedrifter Oda, Komplett og Normal stakk av med seier i hver sin kategori.

– Jeg vil først og fremst gratulere! Dette er bedrifter som våger å satse, og som våger å tenke nytt. De har også kunden i tankene hele tiden, og vet at kravene hos målgruppen er i stadig utvikling. At de kåres til kundefavoritter, er imponerende, men ikke overraskende, sier direktør for Handel i NHO Service og Handel, Linda Vist.

Norsk Kundebarometer har vært gjennomført i over tjuefem år av Handelshøyskolen BI. De måler kundetilfredshet og lojalitet blant norske forbrukere på en skala fra 0 til 100, hvor de som scorer over 80 poeng kan skilte med begeistrede kunder.

Oda vant kategorien Dagligvare for tredje året på rad, mens Komplett kapret første plass i elektronikk-kategorien. Innen klassen Bredt vareutvalg lå to av våre medlemsbedrifter på topp i kåringen, med Normal på førsteplass og Clas Ohlson like bak på andreplass.

For alle resultatene, se her, eller les BIs pressemelding.

Fant du det du lette etter?

Fant du det du lette etter?

Fortell oss hva du leter etter og gi oss dine innspill! Hvis du oppgir e-post, kan vi kontakte deg ved behov. Vi kan dessverre ikke besvare alle henvendelser, men din tilbakemelding hjelper oss å gjøre nettstedet bedre.

Takk for tilbakemeldingen!

Takk for tilbakemeldingen!