NHO Service og Handel

Innhold

Satser på renhold og kantiner i Stavanger

Nyhet, Drift og Service, Renhold, Kantine

Publisert

R & K Service AS i Stavanger

R & K Service AS i Stavanger driver innen renhold og kantine.

Vårt medlem Coor har kjøpt renholds- og kantineleverandøren R & K Service AS i Stavanger med 130 ansatte og 80 millioner kroner i omsetting.

Oppkjøpet gir Coor økt geografisk dekning i Norge og styrket kompetanse innen renhold og kantine.

-Dette oppkjøpet passer godt inn i Coors vekststrategi. Det er et veldrevet selskap med høy kundelojalitet og Coor vil få enda bedre geografisk dekning i Norge. Vi ser frem til å få alle de flinke ansatte til R & K Service om bord i Coor for å utvikle tjenestene våre sammen, sier Nikolai Utheim, administrerende direktør i Coor Norge i en pressemelding.

Høy servicegrad og kvalitet

R & K Service ble stiftet som en renholdsbedrift i 1992, der målet var å tilby høy servicegrad og kvalitet lokalt i Rogaland. Siden den gang har bedriften utviklet seg til å operere i flere fagområder og tilbyr i dag også kantinetjenester, catering og byggrenhold. R & K Service AS er i dag en av distriktets ledende aktører innen renhold og kantinetjenester. Kundegruppen er stor og varierer fra små, mellomstore og større virksomheter – til idrettsarenaer og offentlige bygg.

En viktig milepæl

Tidligere eier og daglig leder Bernt Ellingsen vil fortsette i stillingen som daglig leder.

-Dette er en viktig milepæl for R & K Service AS. Vårt kundefokuserte selskap får nå mulighet til å bli en del av en sterk nordisk merkevare. Vi får tilført ytterligere kompetanse og kan videreutvikle samarbeidet med våre kunder. Jeg ser frem til at vi sammen skal fortsette arbeidet med å styrke det som alltid har vært kjennetegnet til R & K Service AS, nemlig fleksibilitet og kunden i sentrum. Hele teamet i R & K Service AS fortsetter som før slik at våre kunder vil merke minimale endringer, sier daglig leder Bernt Ellingsen.

Fant du det du lette etter?

Fant du det du lette etter?

Gi oss gjerne en kommentar i tillegg - hvordan kan vi forbedre oss?

Takk for kommentaren!

Kommentar sendt