Klart for ny sesong av rekrutteringskampanjen Smak deg frem

Tredje runde av rekrutteringskampanjen "Smak deg frem" lanseres i disse dager. Målet er å vise mulighetene som ligger i utdanningsprogrammet Restaurant- og matfag.

− For oss er det viktig å vise at videregående skole ikke handler om hva du blir, men heller om hva du lærer. Gjennom Smak deg frem-filmene viser vi frem den viktige kompetansen og de ettertraktede egenskapene de unge får ved å velge nettopp Restaurant- og matfag – og det er ikke rent få, sier Ingeborg Malterud, fagsjef Drift og Service i NHO Service og Handel.

Smak deg frem startet i 2020, og har siden den gang fått med mange spartnere i prosjektet. Det er nå et samarbeid mellom NHO Reiseliv, NHO Mat og Drikke, NHO Service og Handel, Hovedorganisasjonen Virke, Fellesforbundet, Norsk Nærings- og Nytelsesmiddelarbeiderforbund (NNN), Norske Kokkers Landsforening (NKL), Baker- og Konditorbransjens Landsforening (BKLF) og Foreningen for Opplæringskontorene i Restaurant- og Matfag (FORM). Prosjektet har dessuten fått midler fra Landbruks- og matdepartementet (LMD) til oppstart av en av flerårig kampanje.

Mer her

Fant du det du lette etter?

Fant du det du lette etter?

Gi oss gjerne en kommentar i tillegg - hvordan kan vi forbedre oss?

Takk for kommentaren!

Kommentar sendt

Bestill et møte med oss

Bestill et møte med oss

Er du medlem og ønsker bedre kontakt, eller vil du høre mer om fordelene ved å være medlem?