NHO Service og Handel

Innhold

- Norge stopper opp uten service-tjenester

Carl-Fredrik Bjor på NHOs årskonferanse - Neste trekk.

Fremtiden vil være preget av teknologi og service-øyeblikk, og det vil alltid være mennesker som skaper de minneverdige service-øyeblikkene. Det var noe av det konsernsjef i ISS, Carl-Fredrik Bjor, meddelte fra scenen på NHOs årskonferanse 2020.

Tjenestenæringen ble satt i fokus under NHOs årskonferanse – Neste trekk. 70 prosent av alle bedrifter i Norge er tjenestebedrifter. Dette innebærer at 1,2 millioner nordmenn hver dag jobber med tjenesteleveranse.

- Service-industrien i Norge påvirker mer enn fem millioner mennesker hver dag. Norge stopper rett og slett opp uten service-tjenester, sier Carl Fredrik Bjor, konsernsjef i ISS, fra scenen i Oslo spektrum.

- I dag er det teknologi som styrer tjenesteutviklingen. Innovasjonen har aldri vært større i service-bransjen enn akkurat nå. Samtidig vil det alltid være mennesker som skaper de minneverdige service-øyeblikkene, sier han.

- Fremtidens Norge er avhengig av service-industrien for å skape verdien av arbeid. Fremtiden vil være preget av teknologi og service-øyeblikk. Det vil alltid være mennesker som skaper de minneverdige service-øyeblikkene.

Fant du det du lette etter?

Fant du det du lette etter?

Fortell oss hva du leter etter og gi oss dine innspill! Hvis du oppgir e-post, kan vi kontakte deg ved behov. Vi kan dessverre ikke besvare alle henvendelser, men din tilbakemelding hjelper oss å gjøre nettstedet bedre.

Takk for tilbakemeldingen!

Takk for tilbakemeldingen!