- Vi hadde aldri vært der vi er i dag uten NHO Service og Handel

andersen

POLITISK PÅVIRKNING: Det å påvirke politiske støtteordninger under koronakrisen har vært svært viktig for Kai Andersen, administrerende direktør i Polygon. Bedriften får større gjennomslag ved å stå sammen i NHO Service og Handel-fellesskapet.

Kai Andersen, administrerende direktør i Polygon, er sikker i sin sak: Bedriften hadde aldri vært der den er i dag uten medlemskapet i NHO Service og Handel.

Er du nysgjerrig på hva et medlemskap i NHO Service og Handel gir?

Polygon, som er en av Europas markedsledende aktører innen skadebegrensning, er en del av fellesskapet i NHO Service og Handel. Kai Andersen, som er administrerende direktør for konsernet i Norge, trekker fram medlemskapet som avgjørende for deres suksess.

- Vår bransjeforening er en viktig aktør i å utvikle skadesaneringsbransjen og bidrar til økt profesjonalisering. Vi hadde aldri vært der vi er i dag hvis vi ikke hadde vært medlem av NHO Service og Handel, sier Andersen.

NHO Service og Handel, som representerer 6.800 virksomheter som sysselsetter rundt 130.000 ansatte, er den nest største landsforeningen i NHO.

Les mer om landsforeningen her.

Etterspørselen etter gratis juridisk bistand, permitteringsveiledning, krisepakker, kurs og webinarer for bedriftsledere har aldri vært høyere enn under koronakrisen. Alt dette – og mer – får du som medlem i NHO Service og Handel.

Les også: NHO Service og Handels medlemsfordeler

Gir styrke

Det er nettopp disse medlemsfordelene – og ikke minst bedriftsnettverkene - Kai Andersen i Polygon trekker fram som gunstige både for små og mellomstore bedrifter.

- NHO Service og Handel har et godt nettverk av bedrifter. Innen skadesanering er vi så heldige at de aller fleste bedriftene i bransjen er medlem. Det gir oss styrke, sier han.

- Kan være spørsmål om liv eller død for bedrifter

Tjeneste - og handelsbedrifter er blant de som er hardest rammet av koronakrisen, og for mange ledere har NHO Service og Handels medlemsfordeler vært avgjørende for å håndtere krisetiden.

- Vi er også en rekke bransjer som er samlet under en paraply i NHO Service og Handel. Det gjør at vi kan løfte blikket sammen med bedrifter som har felles utfordringer. I næringspolitikken er dette fellesskapet viktig. Å kunne påvirke politiske beslutninger kan være et spørsmål om liv eller død for mange bedrifter. Koronakrisen er et godt eksempel. Å påvirke støtteordningene slik at de treffer målrettet har vært viktig for oss.

Har du spørsmål om medlemskap? Send oss en e-post.

Under koronakrisen har NHO Service og Handel jevnlig gjennomført medlemsundersøkelser (se utviklingen for hver bransje her). Kartleggingen viser at NHO Service og Handel er den landsforeningen hvor medlemmene er klart mest fornøyd med innholdet tiltakspakkene.

Gratis advokathjelp

- NHO Service og Handel har vært flinke til å tilby relevante kurs og seminarer. De digitale møteplassene har fungert svært godt under koronakrisen. Jeg vil også fremheve Arbinn og de mange verktøyene som er tilgjengelige for medlemmer, sier Andersen.

- I det daglig har vi også stor nytte av serviceapparatet til NHO Service og Handel. Dessverre er bedrifter fra tid til annen i situasjoner der de trenger advokathjelp. Dette er tjenester vi er glade for å kunne benytte. Det er meget dyktige advokater som du får gratis tilgang til, legger han til.

Kontaktskjema

Ved å sende inn skjemaet vil du om kort tid bli kontaktet av oss. Du kan for eksempel få hjelp til å beregne medlemskontingent,  vurdere hvilken landsforening som passer din bedrift og hjelp til å vurdere hvilke medlemsfordeler som kan være relevant. Dette er helt uforpliktende. Informasjonen du sender inn blir ikke brukt til markedsføring. 

Fant du det du lette etter?

Fant du det du lette etter?

Gi oss gjerne en kommentar i tillegg - hvordan kan vi forbedre oss?

Takk for kommentaren!

Kommentar sendt