-
Dette mener vi om netthandel
Norsk netthandel er internasjonal, og i stadig endring og utvikling. Dette må norsk politikk, rammeverk og regelverk ta hensyn til.
-
Satser på NHO SH
Slik blir BFSN sin overgang til å bli Storkjøkkenleverandørene i NHO Service og Handel.
-
- UMAMI ARENA er viktig for medlemmene
BFSN blir nå til Storkjøkkenleverandørene og har startet en god dialog om hvordan UMAMI ARENA kan bli en viktig arena for både Storkjøkkenleverandørene og de øvrige medlemmene i NHO Service og Handel som jobber med mat og drikke.
-
Storkjøkkenleverandørene
Bransjestandard for Storkjøkkenleverandørene er en medlemsfordel som ligger på lukket side.
-
Ny app frigjør ressurser
Du leser muntlig inn opplysninger syv ganger fortere enn du skriver med penn og papir. En ny teknologi utnytter dette og gjør jobben lettere og bedre. Det skjer i regi av et medlem i NHO Service.
-
Om Drift og Service
Drift og Service i NHO Service og Handel har 170 medlemmer med 2.420 underavdelinger, 9.200 årsverk og 15,2 mrd. kr i omsetning i 2016.
-
Bransjestandard Skadesanering
Bransjestandard for skadesanering 2.0 er kommet i ny og revidert utgave. Den er utført av en gruppe bedrifter i Nettverk for Skadesanering i NHO Service og Handel, samt Finans Norge. Riksantikvaren har vært sentral i arbeidet med å tydeliggjøre standarden når det gjelder vernede bygninger, kunst og kultur.