- Vi som bygger selvtillit

nicolaysen

Christinah Nicolaysen.

- Vi har tatt et dypdykk i hva hår betyr for folk. Vi er i identitetsbransjen. Det er en erkjennelse som åpner en ny verden av muligheter, sa Christinah Nicolaysen, direktør i Raise Gruppen på Trendkonferansen i regi av NHO Service og Handel i dag.

-Hår er svært personlig. Det sier noe om hvem du er og hvem du vil være. Når man skjønner dette får det stor betydning for hvordan virksomheten organiseres og utvikler seg. Det preger hva vi gjør for kundene, hva slags behandlinger vi har, hva slags produkter vi har og hva vi gjør med medarbeiderne.  Plutselig så utdanner vi stylister, plutselig selger vi hudpleie, og åpner nye univers, sa Christinah Nicolaysen.

 Et bedre samfunn

-Vi gjør ikke kundene "finere på håret". Vi bygger selvtillit. Vi gir deg større sjanser til å lykkes i et jobbintervju, større sjanser for å være gift lengre, til å få mer glede, til å flere opplevelser. Å være frisør er å bidra til det det sosiale livet, og gjøre samfunnet rikere, sa Christinah Nicolaysen.

Raise Gruppen AS er et av Europas største hår og beauty selskaper, med 35 års erfaring i bransjen og fortsetter å ekspandere. Konsernet har vi over 150 salonger i Norge, Sverige og USA med over 1000 medarbeidere, 4 frisørskoler og og en egen inspirasjonssenter og business academy. Her er selskapene Nikita Hair Norway AS, Sayso Hair & Style AS, Norsk Frisørskole AS, Nikita Hair Sweden AB, Sayso AB, og International Hair Academy AB and Nikita Hair USA. Mer her

Se programmet

Kvinne

Fant du det du lette etter?

Fant du det du lette etter?

Fortell oss hva du leter etter og gi oss dine innspill! Hvis du oppgir e-post, kan vi kontakte deg ved behov. Vi kan dessverre ikke besvare alle henvendelser, men din tilbakemelding hjelper oss å gjøre nettstedet bedre.

Takk for tilbakemeldingen!

Takk for tilbakemeldingen!