NHO Service og Handel

Innhold

Kvalitet på tjenester

Å bidra til økt kvalitet på tjenester er et viktig mål for NHO Service.

  1. Nyhet, FDV, Renhold og Eiendomsservice, Kantine, Facility management kvalitet, miljø

    Gode bærekraft-resultater i Sodexo

    Halvert matsvinn, mer bærekraftig renhold, utfasing av all engangsplast og mål om å redusere klimapåvirkningen med 34 % innen 2025. Dette er hovedpunkter i "Samfunnsansvarsrapporten for 2019" fra vår medlemsbedrift Sodexo.

  2. Nyhet, Næringspolitikk, Helse og velferd, Barn og ungdom kvalitet, helseogvelferd

    -Private bidrar til økt effektivitet og bedre tilbud i barnevernet

    «De aller fleste tilfellene av kjøp av tiltak og tjenester i barnevernet bidrar til økt effektivitet og bedre tilbud, og private leverandørene utfyller det offentlige barnevernet med kompetanse, fleksibilitet og differensiert tilbud.» Det konkluderer en ny rapport som Oslo Economics har utarbeidet på oppdrag fra Barne- og familiedepartementet.

  3. Nyhet, Næringspolitikk, FDV, Skadesanering, Kantine, Facility management kvalitet, miljø

    Nytt nettverk for framtidas bærekraft i drift- og service

    Bedre klimafotavtrykk og bedre inkludering er mål for et nytt nettverk for drift- og servicebedrifter i NHO Service og Handel som starter opp denne uken.

Fant du det du lette etter?

Fant du det du lette etter?

Fortell oss hva du leter etter og gi oss dine innspill! Hvis du oppgir e-post, kan vi kontakte deg ved behov. Vi kan dessverre ikke besvare alle henvendelser, men din tilbakemelding hjelper oss å gjøre nettstedet bedre.

Takk for tilbakemeldingen!

Takk for tilbakemeldingen!