-
Nå kan du se klimaavtrykket fra handlekurven din
Vårt medlem Kolonial.no vil gjøre det lettere å ta mer klimabevisste valg i matbutikken. Den nye tjenesten "Ditt klimaavtrykk", utviklet i samarbeid med klimaforskere fra CICERO, viser kundene CO2-utslippene fra maten de kjøper og synliggjør effekten av selv små endringer i hverdagsmenyen.
-
-Trygghet og sikkerhet for ansatte har førsteprioritet
Telefonene strømmer inn til frisørene etter gjenåpningsbeskjeden fra regjeringen. Ingen skal åpne før bransjestandarden for smittevern er implementert. - Tryggheten og sikkerheten blant ansatte har førsteprioritet, sier direktør Anne Mari Halsan i NFVB i NHO Service og Handel til Dagbladet.
-
Dette er stjernene i frisør- og velværebransjen
Hvem er de beste frisørene og hudpleierne i Norge? Det fikk vi svar på under helgens store bransjebegivenhet i Oslo.
-
- Vi som bygger selvtillit
- Vi har tatt et dypdykk i hva hår betyr for folk. Vi er i identitetsbransjen. Det er en erkjennelse som åpner en ny verden av muligheter, sa Christinah Nicolaysen, direktør i Raise Gruppen på Trendkonferansen i regi av NHO Service og Handel i dag.
-
Etableringshindringer for dagligvarer
NHO Service og Handel har uttalt seg i en høring om etableringshindringer i dagligvaresektoren og argumenterer for økt konkurranse.
-
Nei til mer søndaghandel
Stortingsflertallet parkerer i dag planene om å liberalisere reglene for søndagsåpne butikker, melder NRK.
-
Status for valgfrihet i Skandinavia (2007)
"Status for valgfrihet i Skandinavia" (2007) er laget av NHO Service (SBL) i juni 2007.
-
Bedring for Handel og Drift og Service
Andelen som opplever at dagens marked er godt er økende i Handel og Drift og Service, viser medlemsundersøkelsen for oktober.
-
Statistikk og Trender 2013
Statistikk og Trender 2013 viser utviklingen i bransjene og medlemsbedrifter i NHO Service.